Zondag 24st, Mei 3:13:27 Am

Contester11 |
---|
42 jaar vrouw, Weegschalen |
Kudum, Netherlands |
Deutsch(Vloeiend), Vietnamees(Beginner) |
koken, Architect, Bakker |
ID: 3262359669 |
Vrienden: Poniiy0, XargetniX, leescarb1, BrianHazel |
Profiel | |
---|---|
Geslacht | Vrouw |
Kinderen | Ja |
Hoogte | 168 cm |
Toestand | Gratis |
Onderwijs | Het gemiddelde |
Roken | Ja |
Drink | Nee |
Contacten | |
Naam | Megan |
Profiel bekijken: | 2597 |
Nummer: | +312244-679-36 |
Stuur een bericht |
Beschrijving:
Twaalf bekende Nederlanders poseren naakt met een vis om aandacht te vragen voor overbevissing. Het is niet de eerste keer dan BN’ers naakt aandacht voor iets vragen. Helpt dat eigenlijk? De BN’ers staan naakt op de foto, met alleen een vis voor hun lijf. De fotoserie is onderdeel van de campagne FishLove van organisatie OurFish. Die campagne wordt al jarenlang gevoerd met bekende sterren wereldwijd, om extra aandacht te vragen voor overbevissing.
Dat is uitgesteld naar , maar nog steeds 41 procent van de vissoorten in de Atlantische Oceaan is overbevist. Het is de tweede keer dat er voor de campagne Nederlandse sterren op de foto gaan. Maar waarom naakt? Het is ludiek. En bekende mensen trekken natuurlijk al helemaal aandacht. Door de mensen duidelijk te informeren en de BN’er te laten uitleggen waarom ze dit doen, zorgen wij ervoor dat er niet alleen over naakte BN’ers wordt gesproken, maar ook over het onderwerp», aldus Frederieke Vlek.
OurFish is zeker niet de enige organisatie die naakte BN’ers inzet om aandacht te vragen voor een goed doel. Het komt namelijk regelmatig voor. Eerder deze maand gingen nog acht mannelijke BN’ers uit de kleren om aandacht te vragen voor prostaat- en teelbalkanker. Het is volgens communicatiedeskundige Marc Oosterhout niet gek dat naakt vaak wordt ingezet.
Het trekt dus zeker aandacht. En vooral bekende mensen vinden we interessant. Ja, het levert even aandacht op. Maar structureel voegt het weinig toe. Oosterhout vindt het bij deze campagne niet zo relevant dat mensen uit de kleren gaan. Daar zit een relatie in wat je ziet en waar het over gaat. De organisatie zelf zegt dat er wel degelijk een verband is. Die vis is ook heel kwetsbaar — kwetsbaar voor overbevissing.
We laten eigenlijk de naakte waarheid van overbevissing zien. Het is volgens Oosterhout maar de vraag of zo’n campagne ook echt nut heeft. Misschien ondertekenen ze wel de petitie. Maar als je over een week vraagt wat mensen van overbevissing vinden, dan zijn ze het alweer vergeten. Het kan wel helpen om het heel vaak te herhalen. Dat kost gewoon heel veel tijd.
Altijd weten wat er speelt? Download de gratis RTL Nieuws-app en blijf op de hoogte. Naakt Uit de kleren voor het goede doel: heeft dat nut? Lees ook: BN’ers uit de kleren voor het goede doel. Ludiek Het is de tweede keer dat er voor de campagne Nederlandse sterren op de foto gaan. Valkuil OurFish is zeker niet de enige organisatie die naakte BN’ers inzet om aandacht te vragen voor een goed doel.
Lees ook: He-le-maal naakte mannen in One Night Only zorgen voor hysterie. Structureel effect Het is volgens Oosterhout maar de vraag of zo’n campagne ook echt nut heeft. Entertainment BN’ers uit de kleren voor het goede doel. Opmerkelijke diefstal Dure bomen gestolen in Achterhoek: ‘Honderden euro’s waard’. Vriendinnenplatform ‘Tinder voor vriendschappen’, website Naomi loopt storm.